RECENZE | BB cream (Dermacol) & Match Perfection (Rimmel)


BB cream (Dermacol)



Co by měl splňovat ?
8 IN 1
- HYDRATACE
-  SJEDNOCENÍ TÓNU PLETI
- KRYTÍ NEDOKONALOSTÍ
- ROZZÁŘENÍ
- PODPORA REGENERACE
- ZKLIDNĚNÍ
- ZLEPŠENÍ PRUŽNOSTI PLETI
- OF 30

Jaký je můj názor ?
Obsah je hodně tekutý, ale zase se dobře roztírá.
Je pravda, že hydratuje a doporučila bych ho spíš někomu, kdo má suchou nebo smíšenou pleť.
Pleť docela dobře sjednotí, ale s čím souhlasit nemohu je střední krytí nedokonalostí.Kryje velice málo až vůbec, takže nečekejte zázraky.
Rozzáří na jedničku a je chladivý, jemný, takže snad i zklidňuje, ale to jsem nijak nezaznamenala (ani opak ne).
V létě jsem se nemalovala, proto jsem ho zkoušela jen několikrát,ale určitě mi víc sedí pod makeup.
Na mojí pleť mi přijde tmavý.Ne o moc,ale u krku je to poznat, takže není nejsvětlejší.
Měl by být přírodní a chránit před sluncem, což je určitě velké pozitivum.



Kde výrobek zakoupit ?
Já ho koupila v DM.

Jaká je cenová relace ?
Cena se pohybuje kolem 200,-
Já ho sehnala na akci z nějakých 199,- na 99,- myslím, jinak bych si ho nekoupila.

Match Perfection (Rimmel)



Jaký je můj názor ?

Balení mi přijde moc hezké už jen tím, jak je jednoduché.
Já jsem si koupila myslím skoro nejsvětlejší odstín, ale i přesto bych mohla mít ještě světlejší.
Makeup je tekutý a hezky se roztírá.
Opět je to výrobek, který má SPF a tentokrát číslo 18.U makeupu je to podle mě fajn, pokud ho někdo používá v létě nebo na horách v zimě, kde slunce pálí.
Má o trochu lepší krytí nedokonalostí než již zmíněný BB cream, ale na to jak ho některé youtuberky chválí mi nepřijde v krytí až tak moc super.
Je jemně parfemovaný, takže chválím, že nevoní přehnaně.
Tenhle makeup má zmatňovat, ale opět.Na to jak ho některé youtuberky chválí, tak nezmatňuje tak moc, jak jsem od něj očekávala.
Ale co splňuje je vyhlazení a sjednocení tónu pleti.

Budu ho ještě dále testovat a určitě používat, protože je za mě super, ikdyž má své mouchy.

Kde výrobek zakoupit ?
Já ho opět koupila v DM.

Jaká je cenová relace ?
Seženete ho do 200,- úplně stoprocentně.
Já ho kupovala opět na slevu tuším za nějakých 120,-

with love , EM  

You May Also Like

0 komentářů

Instagram