TAG | NĚKOLIK NEJDIVNĚJŠÍCH VĚCÍ O MĚ :)

Ahoj :)
Dnešní článek bude trochu nevšední:) Určitě plánuji natočit video na stejné téma, u kterého se možná i trochu pobavíš, ale protože nemám nápady a moc ani čas na to, psát na blog, vymyslela jsem několik nejdivnějších/zvláštních věcí, kterých si na sobě všímám a které dělám.


1) Když na youtube koukám na videa oblíbených youtuberek/youtuberů, po otevření videa dám like a až poté zkouknu video :)

2) Nepoužívám příbor.Všechna jídla (i řízek) jím lžící a když nemůžu něco ukrojit, nakrájím si vše dopředu, položím nůž a jím jen vidličkou, nejlépe lžící.

3) Když mám z něčeho strach (třeba u hororů) začnu být ukecanější než normálně.

4) Na horory (u nechutných nebo lekavých částí) koukám mezi prsty.Přijdu si bezpečněji.

5) Musím mít vše na svém místě, ale většinou se mi to nedaří, mám všude nepořádek a jsem nervózní, když se nad tím zamyslím.

6) Ještě nikdy jsem nedokázala ze žvýkačky vytvořit bublinu.

7) Když se dlouho směju, časem si zachrochtám :D

8) Nesnáším voňavé náplně do odstřikovačů.Bolí mě z nich hlava.

9) Asi nejsem jediná (doufám), ale rozsvěcuju mobil jen tak z nudy.

10) Musím mít mobil pořád v ruce, i když ho nepotřebuju.

11) Dávám si kečup skoro na vše.K řízku, hranolkám, rizotu,..ve třídě to většině přijde nechutné, ale mě normální, takže nevím, jestli to sem vlastně patří :D

12) Nesnáším popkorn.Je mi z něj špatně už jen, když ho cítím.

13) Když jsem s kamarádkou točila Jelly Beans challenge, příchuť ušního mazu mi chutnala jako cukrová vata :D -.-

14) Někdy o sobě mluvím v mužském rodě a říkám si Karel.

15) Na většině fotkách si myslím, že vypadám jako křeček.

16) Nikdy jsem nepochopila svou šikovnost na jazyky.Angličtinu, kterou se učím od školky umím průměrně a ruštinu, kterou jsem měla 3roky jsem mluvila skoro plynule.

17) Chleba jím tak, že vydlabu vnitřek a kůru nechám.

18) Nezvládám pít z flašek, které mají velké hrdlo :D Buď se poleju nebo si jen cucnu. (většinou)

19) Jako mega postiženec si nanáším makeup 1 nebo 2 prsty.

20) Na klávesnici píšu většinou prostředníčkem -.-

21) Nechodím po přechodech.

22) Tam, kde není velký provoz, chodím uprostřed silnice.

23) Všemu, co je podle mě roztomilé, říkám Fufík.

24) Po ibalginu a paralenu jsem vysmátá.

25) Nesnášim, když na mě šahá někdo, kdo není moje nejlepší kamarádka nebo přítel :D

Zase o mě budeš vědět něco nového, tak snad se alespoň v něčem shodneme :D :) 

Hezký zbytek dne,
with love, EM ♥


You May Also Like

2 komentářů

  1. Super tag, musím říct, že některé věci jsou vážně zvláštní!:D Ale například koukání na horory mezi prsty a závislost na mobilu máme stejné>< Ze 14. nemůžu:DDD

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Instagram