RECENZE | Odličovací produkty # 3 | Micelární voda (BIODERMA)

Ahoj :)
V dnešním článku o dalším odličovacím produktu bych se chtěla podívat na zoubek micelární vodě od Bioderma :)

Předchozí článek byl o velmi podobném odličovacím produktu a proto bych se ráda zaměřila na porovnání těchto 2 micelárek :) (článek s micelární vodou od Garnier >> tady<<).

Micelární vodu jsem vyhrála na blogu a měla jsem radost, že ji mohu vyzkoušet :) Do rukou mi přišla 250ml lahvička, velmi podobně vypadající micelární vodě od Garnier :)

Balení udává, že by měla sloužit pro citlivou pleť :) Měly by zklidňovat, být hypoalergenní a čistit celý makeup i z očního okolí :)
Ubývá stejně pomalu, jako zmiňovaná micelárka od Garnier :) Je bez parfemace.Odličuje rychle, kvalitně a v očích nepálí.
Pleť po ní nelepí a tím, že je na citlivou pleť ji nijak neznepříjemňuje :)
Pleť mám po ní čistou, vyhlazenou, zklidněnou :)

Určitě bych ji mohla doporučit!

Lze ji sehnat ve více provedeních, co se týká typů pleti nebo dle množství :) Určitě si pořídím větší provedení, až mi dojde tahle :)

V porovnání s micelární vodou od Garnier dělá podobnou práci jen o něco kvalitnější :) U mě se kvalita projevuje hlavně ve finálním pocitu z produktu.
Chtěla bych ještě jednou poděkovat za zaslání této úžasné micelární vody :)

A jak to máš ty? :)
Používáš tuhle micelární vodu ? :)
Pokud ne, jaký vztah máš k odličovacím produktům ? :) Vyhovují ti více mléka nebo micelární vody?:)
Jakou používáš ?:)

with love, EM ♥

You May Also Like

1 komentářů

  1. Před nedávnem jsem si koupila micelární vodu od Mixy a je fajn :). Tuto jsem neměla.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Instagram